Enostavno! Pomagali vam bomo pri vsakem od njih.

ena

Naročilo odprtja računa pri Sberbank, brez obiska poslovalnice

Prvi korak je včasih najtežji, zato vam ga bomo olajšali. Izberite račun, ki ustreza vašim potrebam in življenjski situaciji. Vpišite potrebne podatke in sledite navodilom.

Za naročilo novega računa boste potrebovali približno 9 minut. Najkasneje naslednji delovni dan vas bomo poklicali in se dogovorili o času in kraju postopka identifikacije, podpisu dokumentacije in prevzemu bančne kartice.

Obisk poslovalnice ne bo potreben, saj vas bo po naročilu odprtja računa obiskal naš mobilni bančnik. Prinesel vam bo vse potrebno za začetek poslovanja.
Če bi želeli postopek identifikacije opraviti v eni od naših poslovalnic, to označite ob naročilu.

 Izberi račun


dve
Obisk mobilnega bančnika in odprtje računa

Najkasneje v 7 delovnih dneh po odprtju računa vas bo obiskal mobilni bančnik. Prinesel vam bo vso dokumentacijo, povezano z odprtjem računa, bančno kartico in paket za spletno banko.

Na podlagi vaših originalnih dokumentov bo mobilni bančnik opravil postopek identifikacije in vam predstavil nadaljnje korake ter odgovoril na morebitna vprašanja.
Prosimo vas, da pripravite fotokopijo vašega osebnega dokumenta in potrdila o davčni številki ter fotokopijo zadnjega mesečnega bančnega izpiska in jih izročite mobilnemu bančniku.

Izberi račun


tri
Aktivacija računa in prenos poslovanja

Naslednji delovni dan po obisku mobilnega bančnika bodo vaš račun, bančna kartica in spletna banka aktivni. O uspešni aktivaciji boste obveščeni na vaš elektronski naslov.

Z vašega nekdanjega računa boste lahko prenesli sredstva in takoj začeli poslovati z novim Sberbank računom.

Prenos poslovanja

Večino postopkov za prenosa poslovanja transakcijskega računa z vaše nekdanje banke na Sberbank bomo z vašim pooblastilom opravili mi. Kjer to ne bo mogoče vam bomo ponudili pomoč s podrobnimi informacijami glede postopkov in aktivno iskali najboljše rešitve.

Prenos plače
O spremembi bomo obvestili vašega delodajalca oziroma nakazovalca vaših dohodkov.

Trajniki in SEPA direktne obremenitve
Nekatere postopke boste zaradi zakonskih zahtev morali urediti sami. Mednje sodi prenos morebitnih SEPA direktnih obremenitev. Več informacij o načinu prenosa boste prejeli ob obisku mobilnega bančnika.

Prenos ostalih bančnih produktov 
V primeru, da imate pri stari banki obveznosti v obliki limita, plačilnih kartic in kreditov ali pa imate sklenjene depozite ali druga varčevanja, se boste z našim mobilnim bančnikom pogovorili o možnosti njihovega prenosa.


zaprtje-racunaZaprtje računa pri nekdanji banki

Če pri nekdanji banki nimate neporavnanih obveznosti na računu, plačilnih kartic z odloženim plačilom, kreditnih kartic, kreditov ali varčevalnih produktov vezanih direktno na transakcijski račun, lahko zaprtje računa pri nekdanji banki izpeljate v okviru Pravil in postopkov za zamenjavo banke (PDF, 308 kB). V tem primeru bomo to za vas brezplačno uredili v banki Sberbank.

Z zaprtjem računa pri nekdanji banki počakajte, dokler na račun pri Sberbank ne prejmete prvega nakazila rednega mesečnega dohodka. V drugih primerih vam svetujemo, da za pomoč in dodatne informacije prosite našega mobilnega bančnika.

Čestitamo! Pridružili se boste več kot 110 milijonom zadovoljnih strank Sberbank.

 Izberi račun